2024. April 19. - 13:00:34
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email
News: C00perative gam3play weeks | Quake I.-II; Doom I-II; RtCW; Mohaa; Hidden and Dangerous 2; Duke 3D; Blood; Hexen 2; |Jelentkezés itt!

My Community



Author Topic: S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S  (Read 2067 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S
« on: 2014. May 05. - 11:20:56 »
Ez téma a Lost Alpha beállításairól, "tuning"-járól szól. Azért indítottam, mert az elsõ patch installálása után is voltak gondok, lássunk tehát pár beállítást amivel játszhatóbbá tehetõ a játék...
(Segítségemre az SG, ProHardver és az UHSF fórum tagjai voltak, köszönet nekik!)
« Last Edit: 2014. May 05. - 11:23:01 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re: S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha - T.W.E.A.K.S
« Reply #1 on: 2014. May 05. - 11:27:45 »
Az elsõ dolog ami nekem nagyon szembetûnõ volt, az hogy igen sok helyen nappal is olyan sötét van, hogy a zseblámpa fénye mellett is igen keveset látni. Erre az user.ltx-ben 2 érték átírására van megoldás, amit képekkel is szemléltetek:

[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-23-43_la04_darkdolina.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 1.25
r2_sun_lumscale_hemi 1.65
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-24-50_la04_darkdolina.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 1.0
r2_sun_lumscale_hemi 1.35
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-24-50_la04_darkdolina_2.jpg[/hs]
r2_sun_lumscale_amb 0.9
r2_sun_lumscale_hemi 1.15
[hs width=640 height=480]http://prohardver.hu/dl/upc/2014-05/406167_ss_balathruin_05-04-14_21-25-17_la04_darkdolina.jpg[/hs]

Látható a különbség! :) O0
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Zseblámpa
« Reply #2 on: 2014. May 05. - 11:35:12 »
A zseblámpa lemerülésérõl SaGa Jr. írása:
"A lámpa meg azért merül le piszok gyorsan mert a használati ideje a játék aktuális FPS értékéhez igazodóan fogy. Minél magasabb az FPS szám, annál hamarabb merül le az elem. Szóval kivételesen az a jó ha a játékban alacsonyabb az FPS szám. A patch elõtt sem volt gond a játék sima futásával, de a patch óta jelentõsen simábban megy, érezhetõen folyamatosabb, magyarán jóval nagyobb az FPS szám. Ez sajna a játék engine-jének egy hülyesége, hogy a lámpa élettartama (ami 35000-es értéken áll, tehát real time majd egy órán át kéne tudjon világítani) ennyire leesik ha magas FPS számmal megy a game."
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Visszhang
« Reply #3 on: 2014. May 05. - 11:37:04 »
A hang visszhangzik ( SaGa Jr.)
"A visszhangos hang azért lehet, mert bekapcsolva maradt az efx. Keresd meg a user.ltx-ben a megfelelõ sort (snd_efx on) és kapcsold le (off)."
' Tzs , <Alapító>

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies