2024. November 14. - 18:21:24
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email
News: A privát üzenetek gyorsabb küldése és fogadása érdekében, mostantól elérhetõ a chat a portálon ;) Lehet tesztelni! :)

My Community



Author Topic: Medal of Honor: Breakthrough C00perative MOD [coming soon]  (Read 1399 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Medal of Honor: Breakthrough C00perative MOD [coming soon]
« on: 2013. November 05. - 14:38:43 »


Jó hír a Mohaa rajongók számára! Korábban az RtCW Cooperative Mod fõmunkatársaként dolgozó Giskard belevágott a Medal of Honor Cooperative Mod elkészítésébe. Ezen a híren felbuzdulva, azonnal meg is kerestem õt egy interjú erejéig, amit alább olvashattok:

Mit lehet tudni a MOHAA coop verziójáról?
A modnak már van annyi elõélete, hogy egy lelkes kis csapat megoldotta azt, hogy pályán belül lehessen új respawn-pointokat generálni. Erre én - programozó véna hiányában - képtelen lettem volna. A mod Team-Assault néven jelent meg anno, de már nem igazán szerezhetõ be. Az õ általuk kitalált módszer erõsen hasonlít ahhoz, amit az RTCW-Coopnál is alkalmaztunk. Lõsz, szaladsz, hozzáérsz a földön levõ zöld "Start Point" feliratú dobozkára, s megjelennek az új respawn-pointok. Ennél több használható dolgot sajnos már nem tettek nagyon hozzá a modhoz, azaz a pályák javarészt játszhatatlanok voltak, pályaugrás nem volt...stb. Itt kezdett el motoszkálni bennem a gondolat, hogy jó lenne folytatni a melót, mivel az RTCW-Coopban már elvégeztem a saját dolgaimat, s mivel jobban szeretek barkácsolni mint játszani, ezért hozzáfogtam a pályák scriptjeinek a módosításához.

Milyen érdekességekkel találkoztál a moddolás közben?
Nem kis meló, sokkal nehezebb is mint az RTCW scriptjei voltak anno, helyenként rendesen megizzaszt. Fõleg azért, mivel egy szédületesen buta játékról van szó (nem vicc: a tankoknak pl. nincs saját intelligenciájuk, csak egy elõre kijelölt úton képesek haladni s arra célozni aki megvan adva célpontnak. Na már most a MOHAA olyan mértékben SP-re lett készítve, hogy hiába vannak 4-en vagy 5-en a pályán, a játék nem tesz különbséget a játékosok között, mivel "megzavarja" az, hogy több player is van egyszerre. Eredmény: nem lõ senkire...) Ezen és hasonló problémák miatt helyenként ki is kellett vágnom ilyen részleteket a játékból, de még keresem rájuk a megoldást.

Mit lehet tudni a megjelenésrõl?
A Spearheadhoz már elkészült a Coop verzió, de az már elég idejét múlt, nem is ajánlom annak, aki még nem játszott vele. Ezért a Breakthrough-Coop verziója mellé fel lesz töltve egy ráncfelvarrott Spearhead-Coop is. Végre sikerült megoldanom azt, hogy a játékosok képesek legyenek együtt utazni a jármûveken, így a korábban kihagyott 2 pályából 1 már mindenképpen visszakerül a Spearhead-Coop következõ verziójába. Hálás köszönet illeti fretnn-et az RTCW fõkóderét a segítségért. jelen pillanatban a Breakthrough utolsó elõtti pályáján dolgozok, szerencsére ez egy kicsit lazábbnak tûnik, mint az elõzõek, remélem nem fog már nagyon megviccelni.

És az alapjátékkal mi lesz?
Ha a 2 Mission Pack rendben lesz, akkor nekifogok az alapjátéknak ismét. Korábban már elkészítettem az elsõ 5-6 pálya Coop verzióját, de úgy voltam vele, hogy elõbb szerzek inkább rutint a Spearhead és  Breakthrough átscriptelésével, s csak azután fogok neki az alapjátéknak. De elõtte még én is kíváncsian várom, hogy milyen lesz a Breakthrough és a Spearhead fogadtatása. Tervezem azt is, hogy az alapjátékot a Spearhead vagy a Breakthrough alól lehessen majd csak játszani, mivel azok már sokkal jobban hajlandóak Coopban mûködni, mint az eredeti alapjáték. Az Allied Assault nem igazán barátságos ilyen téren, sok minden nem mûködik Coopban, a fegyverarzenál is elég szûkös, a választható játékosmodellekrõl már nem is beszélve. De ez majd akkor fog úgyis csak kiderülni, ha már az alapjátékon dolgozok 100%-osan...

Sokat játszottál a MOHAA-val korábban?
Nem. Egyszer végigvittem õket s azzal (azt hittem) vége is. Ha választani kellene, akkor az RTCW-t sokkal jobban szerettem, fõleg amióta összeraktuk a Coop modot hozzá (ez nem negyképûség, mivel a mod lelkét, azaz a kódolási munkákat nem én végeztem) de az igazi és számomra örök ww2-fps-coop favorit a cseh származású Hidden & Dangerous 2. Na, aki azt ismeri, nagyon jól tudja, mennyi mindenre képes egy európai játék, szemben a tengerentúli agyatlan futószalag-termékekkel. Most sem szeretem jobban a MOHAA-t, mindössze a kihívás miatt barkácsolok vele, mivel az én scriptelési képességeimhez képest mérhetõ bonyolultsággal van felszerelve. Családos ember vagyok, van mellette bõven tennivalóm. A véleményem az eredeti játékról pedig ugyanaz, mint amit fent írtam...

Breakthrough-Coop video #1
[Info]
http://www.moddb.com/mods/medal-of-honor-cooperative-gameplay
« Last Edit: 2014. February 02. - 23:37:15 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:Medal of Honor: Breakthrough C00perative MOD [Incoming...]
« Reply #1 on: 2013. November 05. - 18:34:30 »
A továbbiakban itt is elérhetõek lesznek az információk és ha valakinek kérdése van tegye fel bátran, igyekszünk válaszolni! ;)
' Tzs , <Alapító>

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies