Egy biztonságos közúti közlekedésre serkentõ reklámnak átütõ erejûnek kell lenni. Mert különben sohasem fogjuk fel, mi forog kockán, sohasem ér el az agyunkig, hogy nem csak a saját, hanem a mások életével is játszunk. Ez elérhetõ roncsokkal, halálos esetek bemutatásával, és a sokkhatástól azt remélik a készítõk, talán majd átmegy az üzenet.
Új-Zélandon egy magasabb szintre emelték mindezt, horrorfilmbe illõ jelenet helyett egy baleset drámáját fogták meg. Mi lenne, ha tudnád, mi fog történni? Mi lenne, ha akadna pár perc beszélni a másik autóban ülõvel? Ezt a kérdést járja körbe az egyperces videó, és garantáljuk, hogy a végére te is jobban odafigyelsz majd a relatív gyorshajtás okozta veszélyekre.
Speed ad - MistakesA reklámban megáll az idõ, és a végzetes ütközés elõtt kiszáll a két sofõr.
- Haver, sajnálom! Azt hittem lesz idõm kifordulni.
- Kitetted az orrát, nincs idõm megállni.
- Ugyan haver, ez csak egy apró hiba volt.
- Tudom, ha talán lassabban jövök, de...
- Kérlek! A fiam ott ül hátul!
- ...túl gyors voltam. Sajnálom.