Egy Kickstarter-kampány keretei között gyûjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.
Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztõcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezetõ fejlesztõként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.
http://www.youtube.com/watch?v=1k85elsnyEk#Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elõ a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fõs csapatok mérhetik össze az erejüket különbözõ játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerû Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyûjtögetésbõl versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különbözõ típusú ûrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különbözõ power-upokat bányászhatunk majd ki belõlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.
[Web]descendentstudiosalienwarearena