2024. November 14. - 07:46:33
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email
News: C00perative gam3play weeks | Quake I.-II; Doom I-II; RtCW; Mohaa; Hidden and Dangerous 2; Duke 3D; Blood; Hexen 2; |Jelentkezés itt!

My Community



Author Topic: Descent: Underground  (Read 1870 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Descent: Underground
« on: 2015. November 27. - 13:25:08 »
[hs width=640 height=400]http://i.ytimg.com/vi/xnj0RKL4Ze0/maxresdefault.jpg[/hs]

Talán sokan emlékeztek még az 1994-ben megjelent Descentre, amelyben belsõ nézetbõl irányíthattuk az ûrhajónkat egy kezdetleges, de már 3D-s térben. Jelentem, a remake Early Access-verziója már elérhetõ.

http://www.youtube.com/watch?v=K06s2Yvf91E#

Kevesen tudják, hogy az 1994-ben megjelent eredeti Descentben mozoghattunk elsõként 360 fokban. A belsõ nézetes cím megelõzte korát: sokan a Quake-re tekintenek áttörésként, holott ez volt az elsõ játék, amelyben a sprite-okat igazi 3D-s modellek váltották.
A remake Early Access-verziója már elérhetõ a Steamen, ami korántsem reprezentálja a teljes játék tartalmát: ezúttal három térképet, három hajótípust, két fegyvert, három rakétavetõt kapunk. Egyedül csak a botok ellen harcolhatunk, de multit is találunk az anyagban.
A jövõ márciusban érkezõ teljes verziót már VR-támogatással, ranglistákkal és single kampánnyal is felvértezik, ráadásul a játék moddolható lesz.
« Last Edit: 2016. February 21. - 01:11:46 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re: Descent: Underground
« Reply #1 on: 2015. November 27. - 13:27:31 »
Egy Kickstarter-kampány keretei között gyûjtenek a Descent-sorozat rebootjára, amely gyakorlatilag modern tálalásban hozná vissza a klasszikus cím játékélményét. 600 ezer dollárra lenne szüksége a projektnek.

Egy frissen alakult, de veteránokból álló fejlesztõcsapat, a Descendent Studios támasztaná fel a kilencvenes évek közepén rajtolt Descent-sorozatot; a stúdiót az a Eric "Wingman" Peterson vezeti, aki legutóbb a Star Citizenen szorgoskodott, méghozzá vezetõ fejlesztõként. A Descent: Undergroundhoz egyébként az eredeti jogtulajdonost, az Interplayt is sikerült megnyerni, ezért viselheti a játék a Descent címet.

http://www.youtube.com/watch?v=1k85elsnyEk#

Peterson leírása szerint a Descent: Underground ötvözné a klasszikus "hatfokos szabadságot" biztosító játékmenetet a MOBA-k sajátosságaival, igaz, a MOBA-t csak a LinkedInen emlegeti az úriember, a Kickstarter-kampánynál már nem került elõ a kifejezés. Ott mezei multiplayer játékként hivatkoznak a címre, amiben 16 fõs csapatok mérhetik össze az erejüket különbözõ játékmódokban, például a Deathmatchben, a CTF-szerû Mining for Mineralsban, a területfoglalós Capture the Asteroidban és a gyûjtögetésbõl versenyt csináló Capture the Ore-ban.
A játékban nyolc különbözõ típusú ûrhajó lesz, ezeket testre is szabhatjuk majd, pályából pedig négy lesz kezdetben, de ezek önmagukban is rengeteg titkot rejtenek, hiszen különbözõ power-upokat bányászhatunk majd ki belõlük. Modtámogatás is lesz természetesen, a cím a negyedik generációs Unreal Engine-t használja.

[Web]
descendentstudios
alienwarearena
« Last Edit: 2016. February 21. - 01:12:10 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re: Descent: Underground
« Reply #2 on: 2016. December 19. - 00:36:54 »
' Tzs , <Alapító>

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies