2024. November 15. - 02:19:35
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email
News: C00perative gam3play weeks | Quake I.-II; Doom I-II; RtCW; Mohaa; Hidden and Dangerous 2; Duke 3D; Blood; Hexen 2; |Jelentkezés itt!

My Community



Author Topic: Mercenaries.2.World.in.Flames(Akció/TPS)  (Read 886 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline tamics

  • Veterán fórumozó
  • *
  • Posts: 379
  • Karma: +37/-0
    • View Profile
Mercenaries.2.World.in.Flames(Akció/TPS)
« on: 2010. August 29. - 11:11:54 »
Mercenaries.2.World.in.Flames



Fejleszt? Pandemic Studios
Kiadó Electronic Arts
Típus akció
Megjelenés 2008. szeptember 5.

Honlap:http://www.electronicarts.hu/games/11313,pc/

Leírás:

Nem kell a jó oldalon harcolnunk, nem a mi feladatunk a bûnbandák felszámolása és a háború lezárása. A cél, hogy minél nagyobb hasznot húzzunk a konfliktusból, és megkopasszunk annyi munkaadót, amennyit csak lehet. Ilyenekbõl meg akad bõven, mindenkinek van egy-két elintézetlen ügye, amit szívesen bízna profi, törvényen kívüli zsoldoscsapatra. Ez lenne a Private Military Company, melynek vezetõjeként el kell foglalnunk helyünket ebben a világban.

A Mercenaries 2: World in Flames játékmenete leginkább a Grand Theft Auto sandbox stílusához hasonlítható. Sorra hajtjuk végre a megbízóink által adott küldetéseket, mindeközben pedig újabb jó-, és rosszfiúkat ismerünk meg, akik késõbb csakugyan felkeresnek majd egy-egy ajánlattal. Nincs megkötve a kezünk, itt is szabadon mászkálhatunk, a küldetések sorrendjét mi választhatjuk meg, valamint kedvünk szerint húzhatunk valamelyik bandához, egy kis elõnyhöz juttatva ezzel õket a háborúban.
Els?ként magunkra kell öltenünk a három fõszereplõ valamelyikének b?rét, az pedig, hogy Jennifer Mui, Mattias Nilsson, vagy Chris Jacobs felett vesszük át az irányítást, cseppet se változtat a játékmeneten. A szépséges hongkongi lányka szélsebesen fut, a keménykötésõ svéd Mattias a t?zharcok után hamar visszanyeri energiáját, míg a Kaliforniából ideimportált Christopher el?nyös testalkatának köszönhet?en extra mennyiség? töltényt tud magával cipelni. Ha megvan, hogy melyik extra tulajdonságra van szükségünk, már indulhat is a játék, pár bevezet? küldetés során feláll a csapat, majd indulhat a végtelen lövöldözés. Magánhadseregünk rajtunk kívül három NPC-b?l áll – Eva Navarro technikus, Ewan Devlin helikoptersof?r és Misha Milanich bombázórepül?-pilóta bármikor a segítségünkre van, ha éppen azt akarjuk.
Venezuela bejárható területei hihetetlenül változatosak, van modern városrész, elmaradott falusi negyed, hegyvidék, dzsungel, meg minden, amit csak el tudunk képzelni egy ilyen világban. Ezt nem kevesebb, mint 170 különböz? járm?vel járhatjuk be, a motortól kezdve a sportkocsin, a tankon és a helikopteren át a motorcsónakig mindent vezethetünk. Ahogy a GTA-ban, itt is bármikor rabolhatunk magunknak járgányt, de a házunk el?tt is mindig parkol egy-két használható gép. A fegyverek felhozatala hasonlóan kövérre sikeredett, a szokásos pisztoly, gépfegyver, RPG, gránát és egyéb sztárokból álló lista többek közt airstrike-kal és atombombával is bõvült.
A vidéken többoldalú háború zajlik. A Universal Petroleum (UP) egy amerikai kormány által pénzelt fegyveres szervezet, természetesen az olajra fáj a foguk nekik is, szövetségese pedig a nemzetközileg is támogatott, jól felszerelt The Allied Nations (AN). A People's Liberation Army of Venezuela (PLAV) a baloldali kormánypárt serege, és egyben a mindenkinél er?sebb tankokat birtokló Kína nagy barátja is. Négyükön kívül jelen van még a mindenkivel hadban álló Jamaikai Kalózbanda is, illetve az általunk irányított Private Military Company (PMC) magánhadsereg. A játék során persze rajtunk múlik, hogy melyik oldalt segítjük, és melyik lesz az ellenségünk.
A Mercs2-t újgenerációs játékkonzolon teszteltük, itt rendesen helyt állt, bár a PC-s és a PS2-es verziók állítólag rengeteg bugot és hibát tartalmaznak. A szokásos grafika – irányítás – hangok trió mindegyikét közepesre értékelném, a külcsín ugyanis messze nem a legszebb, de még helyt áll, valamint az irányítással és a hangokkal sincsen gond, viszont nincs is nagyon miért dicsérni õket. A grafikánál maradva megemlítendõ, hogy a robbanások nagyon szépre sikerültek, az atombomba becsapódása elfeledtet velünk minden részletbeli hiányosságot, viszont a textúrák csapnivalóak. Mindenezek mellett két nagy hibát emelnék még ki, az egyik a karakteranimáció, a másik pedig a mesterséges intelligencia. A gép által irányított emberek nagyon buták, ide-oda rohangálnak, a civilek besétálnak az autónk elé, nekimennek a parkoló kocsinak, és még sorolhatnám. A Mercenaries 2 teljesen olyan lett, mint a Just Cause, néhol igencsak szerethet?, néhol pedig az ember a pokolba kívánja az egészet, és rátenyerel a kikapcsoló gombra.

Nagyszerû mókát nyújt viszont az on-line co-operative mód. Egy haver bármikor beugorhat segíteni, ilyenkor ketten kell ugyanazokat a küldetéseket teljesíteni. A Halo hangulat akkor csap el?, mikor ketten ülünk egy terepjárón – az egyik vezet, a másik pedig a hátsó gépágyút kezeli. A történet sajnos igen hamar végigvihet?, ám ezek a páros mókák rendesen meg tudják hosszabbítani a szavatosságot – nem beszélve a mellékküldetések igen szép számáról.
Erõs közepes tehát a végsõ értékelésem, klassz az alapötlet, a sandbox játékmenet is nagyon tetszik, csak a részletek ne rontanák le az egészet. Illett volna olyan dolgokra odafigyelni, hogy ne 3 poligonból álljon a kocsi motorblokkja, vagy mondjuk az NPC-k ne ismételgessék önmagukat folyamatosan, ha nem azt csinálom, amit ?k akarnak – és ez csak két példa volt a sok közül. Valószín?leg hamar elfeledjük a játékot, erre a kis id?re viszont kellemes kikapcsolódást nyújt!

Gépigény:

Ajánlott:

  Windows XP SP3 vagy Windows Vista SP1
  Pentium Core 2 Duo 2.66 GHz / AMD X2 4600+ 2.4 GHz
  2GB dual channel DDR RAM
  Nvidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD2600 512MB
  Shader model 3.0
  8x Dual LayerDVD-ROM
  10GB szabad lemezterület
  DX 9.0c kompatibilis hangkártya

Minimum Vista:

  Windows Vista SP1
  Pentium 4  Hyperthreading / AMD Athlon 64 X2
  2GB RAM
  Nvidia GeForce 6800 GT / ATI Radeon ATI X1600 256MB
  Shader model 3.0
  8x Dual layer DVD-ROM
  10GB szabad lemezterület
  DX 9.0c kompatibilis hangkártya

Minimum XP:

  Windows XP SP3
  Pentium 4  Hyperthreading / AMD Athlon X2
  1GB RAM
  Nvidia GeForce 6800 GT / ATI Radeon ATI X1600 256MB
  Shader model 3.0
  8x Dual layer DVD-ROM
  10GB szabad lemezterület
  DX 9.0c kompatibilis hangkártya
Képek:


« Last Edit: 2013. October 19. - 01:06:09 by ' Tzs , »

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies