2024. November 15. - 03:10:34
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email
News: A privát üzenetek gyorsabb küldése és fogadása érdekében, mostantól elérhetõ a chat a portálon ;) Lehet tesztelni! :)

My Community



Author Topic: BioShock Infinite (Akció/FPS)  (Read 2251 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
BioShock Infinite (Akció/FPS)
« on: 2011. August 18. - 17:46:03 »


A BioShock elsõ része valami olyat hozott, amit nem minden nap lát az ember felbukkanni a játékiparban. Elképesztõen eredeti és új volt, Rapture víz alatti világa és története egyszerûen magával ragadott bárkit aki leült a játék elé. Aztán jött a folytatás, ami sokak szerint nem ütötte meg a mércét egy ilyen kezdés után. Voltak benne újítások, de nem volt igazi nagyszabású folytatás, amitõl leesett volna az állunk. Nem volt katarzis.

[hs width=700 height=365]http://www.gamescheatdirectory.com/images/screenshot_x360_bioshock_infinite004.jpg[/hs]

Akik így gondolták, azoknak jó hírünk van, ugyanis megérkezett amire vártak. Új ötletek, új világ, új környezet, új sztori és hamisítatlan hangulat. A tenger mélyérõl feltörve meg sem állunk az egekig. Az új helyszín nem más, mint a Columbia, egy hatalmas lebegõ város, ami új fejezetet nyit a Steampunk történelemben.

[hs width=700 height=365]http://downloads.2kgames.com/irrational/screenshots/skyline.jpg[/hs]

A Columbia a századfordulón épült, de egyáltalán nem titokban, mint Rapture. Az akkori gazdaság és technológia csodája volt, egy olyan ország erõfeszítése nyomán épült, amely néhány évtized alatt nött ki a semmibõl, és lett igazi ipari szuperhatalom. A Columbia némileg hasonlít majd a neoklasszicista Bostonhoz, az Irrational Games szülõvárosához. Ahogy azt kitalálhattátok, a lebegõ város történelme nem alakult vidáman. Mint kiderült, a város egy állig felfegyverezett er?sség, melyet urai nem féltek használni. Ami tehát az Egyesült Államok nagy Apollo projektjének tünt elsõ ránézésre, az másodikra inkább egy Halálcsillagot festett le. A Columbia részt vett egy katasztrofális nemzetközi konfliktusban, majd eltünt...

[hs width=700 height=365]http://downloads.2kgames.com/irrational/screenshots/saltonstall.jpg[/hs]

Mi magunk egy Pinkerton ügynököt játszunk - Booker DeWittet -, egy lejáratott sztrájktörõt, akit egy titokzatos figura felfogad. Ez az ember tudja, hol van a Columbia és azt a feladatot bízza ránk, hogy megmentsünk egy Elizabeth nevû nõt, akinek különös erõi vannak, ámde rabja a város intrikáinak. Egy olyan háború része, ami szétszaggatja a lebegõ "paradicsomot", amelyrõl így egyesült erõvel kell elmenekülnünk, miközben a város darabjaira hullik a lábunk alatt.

A mûvészi háttér egyszerûen lenyûgözõ, az utolsó részletekig gyönyörûen kidolgozott. Egyszerûen fölösleges róla minden szó, csak végig kell nézni a trailert és az elsõ néhány screenshotot, magukért beszélnek (pre-rendereltek egyelõre). A BioShock FPS lévén gameplay fronton nem tud akkora áttöréssel elõállni, talán a dinamizmusa lesz egy kicsit más. Sokkal több ellenfél jön majd nekünk egyszerre, Big Daddy és Sister helyett pedig valami mást kapunk. Egy furcsa Frankenstein robotot, bár ki tudja mi vár még ránk rajta kívül. Ken Levine azt ígérte hamarosan kapunk gameplay bemutatót is, kíváncsian várjuk (Gamespot videó interjúhoz katt ide). Egy valamit azért tudunk, a korábbi részekbõl ismert képességeink megmaradnak (elektrosokk, telekinezis stb.), de egy kis csavart ad nekik, ha kombináljuk õket Elizabeth erõivel. Így például a lány vihart idéz, mi pedig használjuk hozzá az elektrosokkot, az ebbõl kapott elektromos hurrikán megsüti az összes közelben lévõ ellent. Vagy a lány megolvaszt egy méretes fémdarabot, mi pedig telekinezissel bevághatjuk a ránk törõ tömegbe...

A BioShock Infinite 2012-ben jön PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

Bioshock Infinite Debut Trailer [HD]

Forrás: http://www.ipon.hu/hir/bioshock_infinite___tortenelmet_ir_az_irrational/13552
« Last Edit: 2013. October 19. - 00:37:45 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #1 on: 2011. August 18. - 17:46:44 »
Tegnap felkerült egy új BioShock Infinite trailer az Xbox Live-ra. Az új, 10 perces videó már a játékélménybõl nyújt egy kis ízelítõt. Aki egy kicsit is szerette az eddigi BioShock játékokat (de még az is, aki nem), az mindenképp nézze meg a trailert, mert irtózat hangulatos.

Booker DeWitt barátunk szépen elindul felfedezni a Columbia titkait, Elizabeth után kutatva. Az események hamar beindulnak, számos erõt demonstrálnak nekünk a méretes bemutatóban. Telekinezis, elektromosság és egy furcsa új tonic segítségével még egy rajnyi hollót is segítségül hívhatunk. A trailerben az elõbb említett leányzóval is összefutunk, akivel remek párost alkotva hihetetlen erõket mozgathatunk meg.

A zseniális BioShock Infinite 2012-ben jön PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra. Érdemes lesz rá várni, ilyen egy igazi, minõségi folytatás. A készítõk mertek és minden esélyük megvan rá, hogy nyerjenek is!

BioShock Infinite Gameplay Trailer HD
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #2 on: 2011. August 18. - 17:47:13 »
Az Irrational Games bejelentette, hogy a Bioshock következõ részét egyszerre fejlesztik az összes platformra.

Az amerikai Irrational Games technikai igazgatója Chris Kline válaszolgatott egy fórumtémában a Bioshock Infinite fejlesztésével kapcsolatos kérdésekrõl. A tagok arról beszélgettek, hogy vajon a Bioshock legújabb része egyplatformos fejlesztés, amit utána portolnak a többire, vagy pedig egyszerre gyúrnak minden platformra. Sokan féltek ,hogy a PS3-as Bioshock csak egy konzol port lesz, és nem fogja optimálisan kihasználni a hardware-ben rejlõ lehetõségeket, ahogy tette ezt az elõzõ két rész (fõleg az elsõ).

„Nem szeretnénk a PS3-as fejlesztést kiadni külsõs stúdiónak. Sokkal több embert foglalkoztatunk most mint régebben és így lehetõvé válik a multiplatform fejlesztés és egyszerre tudunk fejleszteni PC-re, Xbox 360-ra, és PS3-ra.”- mondta Chris Kline.

Kline kifejtette még, hogy tudják, hogy a PS3 egy egyedi konzol, egyedi erõsségekkel és kihívásokkal, de például a PC-hez képest az Xbox 360-nak is megvannak a maga nehézségei. Emiatt nem is választanak egy fõ fejlesztési platformot, hanem a játék engine-t módosítgatják úgy, hogy az minden platformon a lehetõ legtöbbet hozza ki a játékból. Ámen, sok cégnek sikerült ezt már rendesen megoldani, de még idén is láttunk kirívó példákat arra, hogyan lehet elszúrni egy multiplatform címet (Bayonetta pl.).
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Bioshock Infinite - Elizabeth és Booker
« Reply #3 on: 2011. October 27. - 19:49:28 »
Egy új videó jelent meg a Machinima YouTube csatornáján ami a Bioshock Infinite-ról szól, benne Ken Levine-nel a játék direktorával és Elizabeth valamint Booker Dewitt hangját kölcsönzõ színészekkel. Mivel a videó elsõ résznek lett címezve, így nagy valószínûséggel hamarosan folytatást is kap, amiben remélhetõleg még többet mutatnak a játékból.

Bioshock Infinite Exclusive The People Behind Booker and Elizabeth Part 1 [HD]
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #4 on: 2013. March 12. - 20:50:04 »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #5 on: 2013. March 26. - 00:43:28 »
' Tzs , <Alapító>

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #6 on: 2013. March 30. - 11:51:59 »
« Last Edit: 2013. March 30. - 11:53:32 by ' Tzs , »
' Tzs , <Alapító>

Offline zselé

  • Friends
  • *
  • Posts: 79
  • Karma: +10/-0
    • View Profile
Re:BioShock Infinite
« Reply #7 on: 2013. March 31. - 09:43:18 »
EEEEEz igen!!!

Offline ' Tzs ,

  • Portal & Website
  • Adminisztrátor
  • *
  • Posts: 3192
  • Karma: +100/-0
    • View Profile
    • :: TzsWeb.n3t ::
Re:BioShock Infinite
« Reply #8 on: 2013. March 31. - 09:51:30 »
Nagyon látványos, hangulatos gém!
' Tzs , <Alapító>

 

Carbonate design by Bloc
variant: carbon
SMF 2.0.19 | SMF © 2021, Simple Machines | Terms and Policies